Intrebari si raspunsuri.

joi, 21 iulie 2011

Si tot nu isi are rostul..

Si tot parca nu e bine, si mi-as dori sa fie, sa fie frumos, sa fie nemaipomenit, sa traiesc momente de neuitat, dar.. cu cine? Nu ma simt in largul meu niciunde.. Nu ma simt bine deloc.

Si imi fac o mie de ganduri, si pentru ce?, pentru cine?.. Pentru nimic, pentru ca nu se merita..

Si stiu ca nu sunt perfecta, dar macar ar trebui sa fiu apreciata pentru ceea ce sunt, cum sunt, ce fac, cum fac..

Si cu ce te ajuta visele? Bine. Te ajuta intr-o mica parte.. Dar nu, vreau fapte concrete, ori sunt iubita, ori nu. Ori traiesc , ori nu..

Si stiu, ca sunt moarta dupa un strop de iubire, ea imi da putere, trec mai usor peste momentele grele cu cineva alturi de mine, nu conteaza cine, doar ca sentimentul sa fie reciproc..

Respir dragoste, si ma usuc fara ea...

Dar nu toata lumea pune pret pe ea, multi cauta frumusetea exterioara si nu pe cea interioara...

Si nu mi-e frica de moarte, mi-e frica de singuratate..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu