Intrebari si raspunsuri.

joi, 14 iulie 2011

File din jurnalul ei..(1)

Deci cum as putea sa iti scriu. Tie draga jurnalule,ca doar tu mi-ai mai ramas cel mai nestiut si tacut prieten. In acest moment in vin in minte cuvintele "i need an angel.." de parca as fi unul si mi-as dori sa am unul langa mine. Dar nu, nu imi doresc. Pentru ca sunt o pamanteanca, o pacatoasa, si de asta o sa si am parte. Cu toate ca singurul lucru pe care mi l-as dori din tot sufletul este acela de a primi iubire neconditionat, fara compromisuri, si eu la randul meu sa fac acelasi lucru. Sa o daruiesc..

Dupa 4 saptamani...

Si uite ca azi, 6 noiembrie, iti scriu, sa iti dau o veste nemaipomenita.. Mi-am gasit fericirea, simt ca se apropie spre mine un val de iubire nemarginit, neconditionat.. Si nu stiu cum o sa ii fac fata, dar o sa profit de aceasta ocazie speciala, si o sa ma las in voia lui..

Deocamdata atatea stiu, atatea ti-am spus, dar oricum sunt mai sigura in acest moment de ceea ce o sa mi se intample cum nu am mai fost in viata mea.

O sa fiu ...


Un comentariu: