Intrebari si raspunsuri.

marți, 6 aprilie 2010

Zile pierdute..

Miercuri,6 aprilie 2010
O zi obisnuita inafara de faptul ca e a3a zi de Paste..
Nu fac nimic!
In fata calculatorului...
Ma uit pe pozele facute cu doua seri inainte .
Incerc sa le modific..
Sa le dau o senzatie de mai frumos.!
Nu prea imi iese..
Nu am dispozitia necesara.
Ascult muzica..
Singurul lucru care ma face sa ma simt linistita..
[As fi vrut sa traiesc departe de lumea asta jalnica in care ne ducem traiul.
As fi vrut sa am langa mine o singura persoana..
Una singura..nu mai multe..
As fi vrut sa ma fii iubit.. sa fi fost langa mine..Sa.l strang la pieptul meu.. sa.i simt suflarea..
Sa.m spuna suferintele lui,fericirile lui...
Sa ma stranga la piept..
Sa fiu a lui. -sa fie al meu..
Sa ne iubim..
Vise...
stiu...
n.o sa am parte de asa ceva...
Dar continui sa visez in continuare pentru ca asta ma tine in viata si ma ajuta sa trec peste toate greutatile..
Ar fi prea de vis ca sa fie totu rooz
Fara suferinta.durere.lacrimi.pareri de rau.
Incerc sa merg mai departe si asa.
Nu stiu ce imi va pregati viitorul..
Gandul ca te voi vedea ma mai tine in viata si ma face cat de putin fericita..]
In continuare ascult muzica..
"Jason derulo -Blind"
Trist nu?
Dar ce mai conteaza..
Nu am nici un chef de vorba..
Tot ceea ce fac e sa ii fac pe oamenii care imi sunt alaturi..ma ajuta [sau macar incearca] sa sufere din cauza mea..
Din cauza cuvintelor sau a proaste dispozitii..
le stric tot cheful..Dra in continuare incearca sa ma faca macar sa zambesc..
Ei stiu ca ii iubesc dar nu prea le arat acest lucru..
Pur si simplu din cauza ca mi.e frica sa nu sufar mult mai mult decat acum..Nu.mi mai arat dragostea pe care o port celor care sunt zi de zi langa mine..
Tot timpul mi se pare ca sunt o persoana care nu are noroc.
Nici macar catusi de putin.
Pe parcurs am realizat ca sunt cea mai norocoasa persoana de pe pamant prin faptul ca mi s.a daruit tot ce e mai frumos.
PRIETENII MEI!
Ii iubesc mult de tot si sper sa imi fie si sa le fiu tot timpul aproapte cand o sa fie nevoie.
Si la bine si la rau..
Sa impartim tot.
si fericire si tristete.
Va multumesc si Va iubesc!


@Lariissa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu