Intrebari si raspunsuri.

luni, 26 aprilie 2010

Esti inca aici?

Seara..
Ma uit prin geamul batut de atata vant,ploi,lacrimi,fericire,zambete,
la stele de pe cerul intunecat.
A trecut inca o zi..
Inca o zi pierduta in timp
Multe lucruri nefacute
Multe lucruri lasate de izbeliste.
Eu..uitata intr-un colt uitat de lume.
Ce mai contez?Cui ii mai pasa?Rapuns sec:Nimanui.
Hai s-o lasam balta.
Mai stii cand eram asa fericiti.?
Ne plimbam tinandu-ne de mana sub cerul instelat..
vise? viitor? de unde?
toate s-au sfarsit.
Cand tu ai plecat ai luat o parte din mine.
Cand te vei intoarte oare o sa mi.o mai inapoiezi?
Stii? am nevoie de ea ca de aer.
nu pot sa respir fara sa-ti simt mirosul. fara sa-ti vad ochii tai unici.
Tu pur si simplu m.ai uitat pe noptiera care acum e plina de praf
Nu mai tii minte cate momente minunate am petrecut impreuna.?
Tie oare cum iti e acum?
Ai o alta mai buna ca mine?
O iubesti asa cum m-ai iubit pe mine?
Recunoaste si tu..
Iti era mult mai bine alaturi de mine.
Viata merge mai departe din privinta ta.
In viata mea tipul s.a oprit in clipa in care ai plecat si va reveni la normal in clipa in care voi gasi un altul mai bun decat tine.
Hai sa fim mai buni.Hai sa fiu draguta.si sa Iti multumesc pentru tot.
Pentru nimic!
Ai ramas in trecut.
Viata merge mai departe.
Tu ai zis-o!


To be continued...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu