Intrebari si raspunsuri.

luni, 2 august 2010

Leapsaa...

Am gasit si eu pe un blog. si m.am inspirat pentru ca mi.a placut! [de pe blogul diannei ]


Sunt : romantica
As vrea : sa nu mai fiu asa sensibila
Pastrez : poza lui in sertar
Mi-as fi dorit : sa nu fiu ranita .
Nu imi plac : minciunile.
Ma tem : cand sunt fortata
Aud : muzica
Imi pare rau : ca tin la cineva mult prea repede
Imi plac : noptile cu luna plina si multe stele
Nu sunt : falsa
Dansez : cand ma apuca.
Cant : tot timpul
Niciodata : n.am putut sa fiu rea.
Rar : imi bag picioarele in ceva
Plang : cand simt nevoia
Nu sunt intotdeauna : vorbareata.
Nu imi place de mine : pentru ca arat doar partea vesela a paharului.
Sunt confuza: cand mai tin la cineva dupa ce m.a dezamagit si mintit.
Ar trebui : sa nu mai pun suflet in tot ce fac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu