Intrebari si raspunsuri.

miercuri, 7 iulie 2010

Terminata?!

sa nu ma uiti.
sa nu te.afunzi.
in lacrimi reci.
in lucruri seci.
sa stai cu tigara in mana.
cu gandul ca ura nu.i o gluma.
ca eu sunt langa tine.
si tu esti departe de mine.
paream asa fericiti.
cu totul si cu totul uniti.
glumeam tipand "te iubesc"
acum nici un salut prietenesc.
ai plecat cu tigara in gura.
iar bricheta ta mi.a ramas in mana.
poza cu tine inca o mai tin in sertar.
ca pe o alinare atunci cand imi vine sa mor.
te vad cu ea tinundu.te de mana.
o sa inceapa sa ma doara.
cerul plange cu mine.
stele ma fac sa.m fie dor de tine.
au trecut zile in sir de la plecarea ta.
si te iubesc din ce in ce mai mult si nu te pot uita.
vreau sa ma refugiez undeva.
in bratele altuia.
care va sti sa ma iubeasca cum te.am iubit si eu candva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu