Intrebari si raspunsuri.

joi, 17 iunie 2010

Totul s.a pierdut..

Pacat ca te.am iubit.
Pacat ca m.ai mintit.
Dar totul a avut un rost.
Sa imi dau seama cat esti de prost.
Curand o sa.ti dai seama.
Ca eram mai buna decat aia.
Tu asta ti.ai ales.
Si mai departe nu ai inteles.
Acum s.a terminat.
Ce bine.
Cat m.ai bucurat.
Ca mi.ai aratat si ce nu s.a intamplat.
Azi e soare pe strada mea.
E clar.
A aparut altcineva in viata mea.
Sau nu.
Asta o sa vezi si tu.
Crede.ma .
Din suflet iti multumesc.
Ca m.ai invatat sa iubesc.
Dar asta altcuiva i.o impartasesc.
Iti pare rau sau nu.
Nu a fost sa fie o stii si tu.
Esti in bratele ei acum.
Ea te iubeste.
El se indragosteste.
Iubirea se inmulteste.
Era o intrebare fara rost.?
Iubesti si ce folos?
Totul s.a pierdut cu un rost.
Multumesc ca m.ai facut sa inteleg ce prost ai fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu