Intrebari si raspunsuri.

vineri, 5 martie 2010

Am nevoie..

Probabil ca am doar nevoie sa respir incet luand inapoi fiecare bataie dinauntrul meu
si nimic nu are sens acum ca tu ai plecat acum Unde esti? De ce nu ma pot obisnui ca tu ai plecat
acum? De ce nu ma pot obisnui inca?
Este deja decembrie si tu nu esti aici si te voi astepta pana la sfarsit.

In schimb nu, astazi nu exista timp sa iti explic si sa ma intreb daca te iubesc de ajuns.
Sunt aici si as vrea sa iti vo
rbesc acum, acum.

Pentru ca lucrurile importante, aceste cuvinte pe care tu niciodata nu le vei asculta,
Sunt de rupere prin dintii mei
, si le-am pus intr-un suspin,
Astfel incat acestea sa poata iesi
Acestea sant toate pentru tine, unul cate unul aici
Poti sa le auzi? Ei te saruta. Si ei vor stabili intre noi daca imi este dor de tine
Eu nu pot sa le repet, Eu nu pot sa le pronunt

In achimb multe amintiri vor curge
Amintiri ale celor zile cand
noi fugeam prin vant.
Vreau sa sper ca pot vorbi cu tine acum, acum.

In schimb nu, astazi nu exista timp sa iti explic
Mai mult decat atat am avut foarte multe lucruri sa iti spun
Si in fata mea mii de legaturi m-au adus la tine

Probabil, am doar nevoie sa respir incet
Astazi este pre
a tarziu, In schïmb nu.

Un comentariu: