Intrebari si raspunsuri.

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Puteai sa..


Doi prieteni nu s-au vazut de doua zile.O zii a lipsit baiatul de la scoala,iar alta zii fata.Baiatul in acea zii a sunat`o pe fata,dar ea nu a raspuns.
Baiatul a insistat toata seara pana cand fata si -a inchis telefonul.
A treia zii cei doi s-au intalnit la scoala,iar fata se purta absolut normal.
Apoi,fata a lipsit din nou de la scoala inca 3 zile,si din nou nu i`a raspun baiatului la telefon.Ei s-au intalnit la scoala,si baiatul a incercat sa se bage in seama cu fata:
EL:buna!! ce faci??de ce nu vrei sa imi mai raspunzi la telefon??
Ea nu a raspuns la niciuna dintre intrebarile baiatului,si si-a vazut de drum.
EL: heyy!! de ce nu mai vorbesti cu mine ?? ce ti-am facut?..parca pana acum cateva zile eram un cuplu!!heey,asteapta!!
Fata s-a oprit din drum zicand: Doar lasa-ma!OK??Apoi a p [ am si eu una superbaApoi a plecat.
Baiatul a ramas uimit pe o banca din parc pana seara.
Apoi la scoala a doua zii,fata l-a luat pe baiat si l-a intrebat daca o mai iubeste.Baiatul i-a zis ca da foarte mult.Ea atunci a fugit spre baia fetelor si baiatul in urma ei,spunandu-i sa astepte.Ea nu a vrut intrand in baie ,iar baiatul a ramas la usa.Fata cu lacrimi in ochii se uita in oglinda si isi spunea"de ce a trebuit sa fiu cu el??!:-<"
Trista fata a iesit din baie si nu a mai vorbit cu baiatul 2 saptamani.Apoi o saptamana a lipsit de la scoala.A4a saptamana fata incepuse sa ia numai note mici.Baiatul implinise 18 ani si avea carnet de conducere.
Intr`o seara,el a trebuit sa se duca la magazin pentru a cumpara paine.Mergand incet cu masina,a vazut niste fete cu fustite scurte si bluze cu decolteuri pe centura,pr [ am si eu una superba printre care se afla si fata.Atunci el a oprit,si fata a fost prima care s-a dus la masina lui,nestiind ca este el.Cand s-a apropiat sa vorbeasca cu el,si a dat seama ca era fostul ei iubit.Baiatul a rugat`o sa intre in masina,iar ea a acceptat.
EA: Ce vrei???
EL: Ce vreau??Ce e cu tine?!??!Ce cauti aici!?!?Ce faci aici?!?!
EA: Acum stii de ce a trebuit sa ma despart de tine..
EL: Dar de ce esti aici??de ce ai renuntat la mine pentru a fii....????
EA: Nu am renuntat la tine pentru asta...Ma droghez...
EL: ?!?! ce?!?!? cum ?!?!
EA: Da..imi pare nespus de rau,plangand,te iubesc mai mult ca orice pe lume...dar numai pot fii cu tine..
EL: Nuu!...eu sunt responsabil pt tine:((..te iubesc cel mai mult..nu pot renunta la tine...
EA: Trebuie:(...
EL: Ba nu!! Pot sa te ajut sa te lasi de droguri..ssi nu o sa mai faci nici chestia asta!!
EA: te iubesc..
EL: si eu...:-<
EA: dar nu mai putem fii impreuna intelege!!!!!NU MAI PUTEM!!!!
EL: ba da!!!Sunt dispus sa mor pentru dragostea noastra
Fata a iesit din masina trantind usa.
Baiatul a condus spre magazin nervos.
Dupa 5 zile de la incident,fata a lipsit de la scoala.
Baiatul ingrijorat a vorbit cu colegii ei:
EL: hey!ce se intampla cu ea?
C: Cum? nu ai auzit?? ea are sida...Va muri..
EL: ceeee?!??!?! cum adicA?!!?!?:O
C: Da .. si noua ne pare nespus de rau..dar am auzit ca era prostituata!dar sa nu mai spui nimanui..
EL: nu se poate!! stii cumva la ce spital este??
Colegul ei i a spus.
Baiatul s-a indreptat cu viteza spre spital,si a rugat asistenta sa il duca la ea.
Ajuns acolo,fata era conectata la multe aparate.
EL: de ce nu mi-ai s
EL: de ce nu mi-ai spus iubire??..
EA: ptr...ca...te iubesc...si nu am ..
a tacut 20 de secunde..
vrut sa suferi..
EL: oricum aflam...oricum sufeream!!
EA:....
EL: trebuia sa imi spui .. puteam sa te ajut..
EA:...ba nu puteai...cum?..
EL: cu ... banii...te tratai...
EA: eww...te iubesc!
EL: si eu te iubesc!
Atunci aparatele au luat-o razna..si ea si a taiat respiratia.
Atunci baiatul a tipat,fiind ranit,trist...
Dupa inmormantarea fetei,el a plecat acasa plans..
Dupa o zii,mama baiatului a intrat in camera lui pentru a`l trezi,iar,baiatul era spanzurat,cu un bilet langa el, in care scria:
NU POT TRAI FARA TINE!!! TU AI ALES CALEA IUBIRII NOASTRE!!! e minunata:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu